KidsMall е директен вносител на качествени детски дрехи от САЩ. Важно е да отбележим, че цялата продукция предварително се сортира по категории и най-добро качество в САЩ, а не в България. Необходимо е само да отворите балата, да изгладите дрехите и да продавате.
Детските дрехи се внасят опаковани в транспортни бали, всяка по 25 кг или 45 кг, което позволява лесно и икономично транспортиране в България. Всяка бала съдържа само маркови детски дрехи на американски марки, като GAP, Gymboree, Childrens’ place, Ralph Lauren (Polo), Old Navy, Disney и много други.
Правило номер едно на KidsMall е клиента винаги да е доволен от обслужването и детскитедрехи! Ако смятате, че Вие може да ни станете франчайз и да предлагате изключително добро обслужване на клиентите си с нашите качествени детски дрехи, предлагаме да обсъдим следващите стъпки към присъединяването Ви в семейството на KidsMall.
1. Франчайзът продава под марката KidsMall в собствен или нает магазин, като поема изцяло своята оперативна, счетоводна и финансова дейност на магазина. Магазинът е препоръчително да бъде с големина между 30 и 60 кв.м., но това го решава Франчайза според нуждите за съответния район.
2. Магазинът трябва да бъде брандиран с логото, цветове и плакати на KidsMall, които са предварително уточнени. Витрината на магазина трябва да има два елемента.
a. Горен надпис: KidsMall и Facebook
b. Страничен надпис с категориите на артикулите.
* Ние ще направим дизайн на визията на витрината, след като ни изпратите снимка на витрината и точните размери. Работните файлове ще бъдат предоставни от нас и за наша сметка. Разходите за принта на фолиото с логото и плаката с цените, се поемат от Вас, като те са около 200 лв.
3. Обзавеждането на магазините е за сметка на Франчайза и се състои от няколко основни компонента (за магазин от 30 кв. ще изредим примерни бройки):
1. Щендери (двойни) – 6 броя
2. Закачалки – 700 броя – голями, бебешки (малки), с щипки за поли и панталони.
3. Кошове – 3 или 4 броя
4. Бюро и стол – по 1 брой
5. Касов апарат – 1 брой
6. Манекени (по избор, но ние препоръчваме, защото увеличават посещаемоста на магазина) – 2 броя.
• Ние нямаме определени изисквания за моделите и вида на мебелите, но трябва да са запазени в добър вид. Може да Ви насочим към доставчик на щендери, кошове и закачалки в София (склад Илиянци).
4. Цените на дребно се определят от франчайза, като KidsMall предлага препоръчителни цени за всяка категория. Партньорът взима детските дрехи с голяма търговска отстъпка на едро и средната надценка за франчайза е от 135% на артикул.
5. Франчайзът предоставя информация за обекта/магазина, която ще бъде включена в секция „магазини“ в www.kidsmall.bg:
a. Адрес
b. Тел
c. Примерно работно време:
Понеделник – Събота: 10.00 – 18.30 часа
Неделя: 10.00 – 14.00 часа
• Всеки франчайз решава какво да бъде работното време, според нуждите на града/региона.
6. Търговският обект на Франчайз партньора ще бъде включен в Google Local, Foursquare и всички други директории, с които ще работим в бъдеще. За тази цел е необходим точен адрес, на който може да получавате писма с код за активиране.
7. Реклама – всяка реклама трябва да се съгласува с KidsMall. KidsMall влага ежемесечни грижи и средства за популяризиране на марката.
8. Промоции – франчайзът ще бъде включен във всички промоционални кампании на KidsMall, като се задължава да приема условията на кампанията. Всяка рекламна кампания се реализира с цел увеличаване клиентите и оборота на франчайза.
9. Клиенти – Правило номер едно на KidsMall е, че всеки клиент трябва да си тръгне доволен и да се върне отново в нашите магазини! Всеки франчайз трябва да си подбира персонала така, че да познават добре детските продукти, да имат голямо желание да работят в детски магазин, да обичат децата и да бъдат позитивни и усмихнати! KidsMall си запазва правото да изиска смяна на персонала, в случай, че забележи системни нарушения на етикета и доброто обслужване на клиентите.
10. Клиентите имат право да връщат артикулите в рамките на 7 дни срещу замяна.
11. KidsMall има правото да прави случайни проверки с цел да следи доброто изпълнение на условията ни, да проверява за нарушения на правилата за цени, доброто обслужване на клиентите, правилното прилагане на промоции и други . По този начин ние се стремим да запазим доброто качество на марката и продукта Kidsmall.
12. Франчайза трябва да събира контактна информация на клиентите, като имейл, телефон, за да може да се таргетират клиентите с маркетингова цел. Всяка клиентска информация остава собственост на KidsMall, като тя ще се използва само и единствено за маркетингови цели в региона на франчайза.
13. Такси:
a. Присъединяване към KidsMall: 0 лв.
b. Месечна такса: 0 лв.
c. Минимално първоначално зареждане: 10 бали x 45/25 кг. (около 2500 лв).
d. Минимално количество бали на месец: 2 бали x 45/25 кг. (около 500 лв), като първите три месеца минималното количество ще се договори между страните, за да не е в тежест на франчайза.
e. Комисионна от оборот: 0%.
• KidsMall таксува своите франчайзи само за закупени бали с детски дрехи и всички франчайз-партньор са задължени да купуват стока само и единствено от КИДСМОЛ ООД.
• Детските дрехи можете да разгледате в сайта на KidsMall (www.kidsmall.bg) или да посетите един от нашите магазини в страната.
• За присъединяване към веригата KidsMall, цени и повече информация, моля да ни пишете на имейл [email protected] със следната информация:
- Град, където имате желание да отворите магазин на KidsMall.
- Имате ли магазин или ще наемате помещение?
- С какво се занимавате в момента и имате ли опит в търговията?
- Имате ли опит в продажбата на детски стоки?
- Име и телефон за връзка.
Примерни витрини на магазините КidsMall: